INHOUD

Onboarden betekent letterlijk 'het aan boord brengen van'. Dit proces begint niet op de eerste werkdag, maar al op het moment dat jouw nieuwe medewerker 'ja' zegt tegen zijn of haar nieuwe baan.

Van grote hotelketens, tot kleinere horecagelegenheden. Goede onboarding van medewerkers is binnen ieder horecabedrijf een must.

Zet je nieuwe medewerkers op het erepodium! Maak tijd voor ze. Zorg dat ze met plezier bij je werken.

Houd ze aan boord!

DIT WHITEPAPER LEERT JE

  • Wat onboarden is.
  • De meerwaarde van goede onboarding van medewerkers.
  • Vier sleutels die de deuren naar betere onboarding openen.

ONBOARDEN

Wat is het?

SLEUTEL 1

Pre-boarding

(Papierwerk, buddy)

SLEUTEL 2

Eerste werkdag

(Welkom aan boord!)

SLEUTEL 3

Eerste periode

(Inwerken, evalueren)

SLEUTEL 4

Professionaliseren

(Volledige productiviteit, ambities en training/opleiding)

­OPLOSSING & INSPIRATIE

Online tool toepassen op de werkvloer.